Tuesday, December 2, 2008

Thanksgiving~ カラオケ

私のThanksgiving の日のお祝いはカラオケへいたのだ。午後4時から 午前4時まで 歌っていた。スツレセを出すために、私たちは大きい声で歌っていた。次の日、皆さんはこえがなくなったので、はなせません。 いつも 中国語の歌が歌っていでも、一つ日本語の歌も歌った。それは 宇多田光の First Love だった。この歌をきいたので、皆さんは泣きたくなった。

5 comments:

Rumi said...

Hi! I'm a Japanese student :){Nice to meet you.

"First Love" is nice song! It was a good choice! I can sing only a Chinese song. It title is "勇気" you know? ;)

Norick said...

こんにちわ、カラオケですか〜。わたしは最近の日本語の歌は何一つ歌えません〜、最近は中国語の勉強のために、中国語の歌しか聞いてません〜。

Arika said...

Hello! My name is Arika. I like sing a song! “First Love” is very good song. I like this too.

Natsu* said...

My name is Natsuko.
It sounds good♪ I like “Karaoke”.
“First love” is good song!

私は”なつこ”といいます。
私もカラオケが好きです♪
“First love”はとってもいい曲ですね!*:)

Asami said...

Hello. I'm asami.
I also like karaoke.
I was surprised you sang songs for 12 hours!
I like First love too.
It's beautiful song.